livet

livet är bra underbar!
Tänk vad kvalitets tid med sina djur kan ge så mycket.. Jag blir kär i livet när jag är med dem och ger all min tid jag har för dem. <br>
Att gå upp tidigare en tidigast på morogonen för att få ihop dagen bara för att få tillbringa tid med dem, folk som inte har djur har svårt och förstå mitt livspussel..
<br>
Mollie har fått galoppera i gräset idag och då insåg jag vad jag saknar terrängen och fälttävlan som jag gjorde med Olivia och vad jag saknar den underbara hästen.. ibland så saknar jag att hon såldes, tänk vad jag hade kunnat göra med henne.
Så mollie ska få gå terräng med Anna Fors en gång så hon kan göra en bra första träning med henne eftersom hon kan så mycket mer än mig inom fälttävlan och har tagit flera hästar till hög nivå inte minst hennes Fina Bullen!!
Sen kan jag få fortsätta på det hon byggt upp, å va jag längtar till att bara få galoppera fort och hoppa fasta hinder, det har jag saknat så mycket!!
<br>
Mollie var för övrigt väldigt pigg i dag och fick longera länge innan hon lugna ner sig och jag kunde sitta upp på bara njuta av å hör gräset under hennes fötter :) mys på hög nivå, sen så fick hon beta i minst 40 minuter innan hagen stod på schemat! <3 älskar att kunna ge henne den tiden <br>
<br>
Olivia på runsten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0