onsdag

i morse hade jag en plan men jag orkade inte gå upp när jag skulle utan blev kvar i sängen 2 timmar extra, tror kroppen behövde det om jag ska vara ärlig..
Sen tränade jag hundarna i apportering, mycket passiv träning för lucas då jag valde å skicka cola titta som tätt på saker å han skötte sig ja 7 av 10 gånger.. (hade honom lös vid sidan av oss å ibland så råkade han springa iväg..) men jag är riktigt nöjd ändå för han är verkligen superduktig!
Tränade linjetag och fick ta tillbaka han ett par gånger för å få en rak linje, nu måste man börja finjustera å lägga ner det där lilla extra för att det ska bli snyggt och korekt, han e så pass duktig nu så att man nu kan börja lägga energin på det! mkt nöjd iallafall :) å lilla cola mest hänger med på ett hörn å fladdrar omrking sådär glatt som cola kan :)
Mollie fick vila idag som planerat, plockade gräs åt henne så hon kunde mummsa på i boxen :)
Nu är lilltjejen även anmäld på riktigt till kvalen för championatet, så nu blir det nervöst när 1meters klasserna går.. 3 nollor och vi är i semi final :) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0