slut på dagen

Idag har vi kört på fulla sylindrar med hundpromenad, ridit å jobbat..
Mollie var ganska fin idag. övade mycket galoppfattningar i vänstervarvet, om den nedrans korsgaloppen kunde sluta infinna sig så skulle hon va så fin.. men men kämpar på så kanske det reder ut sig tillslut.
I morgon blir det bad å knoppning av fröken yrväder :) ska bli mysigt å få pyssla sådär igen som man gör inför trävling.. dock en nackdel med lördagens start.. tror jag måste åka 6 på morgonen vilket är sådär kul faktiskt men vad ska man göra?!.. resten av dagen är man ju fri sen ;)
Lucas å Cola har tillbringat eftermiddagen med madde när jag jobba, så mysigt för dem de va ute i 1 och halv timme i skogen.. så lyx!!
Jag å Jenny tog även en kvällsrunda nu med alla tre hundarna, så mysigt att hon bor så nära.. hoppas på att hon får byta station till i höst så kan vår plan med hundarna bara ta å fungera :)
Jag har för övrigt idag anmält mig till omvårdnadsprogramet så jag kan bli mentalskötare :) ska bli spännande om jag kommer in :) känns dock lite konstigt att börja plugga igen men det kommer nog bli toppen när jag väl e klar.. är faktiskt motiverad denna gång för att plugga. utbildningen är i 3 år med start i augusti å bara en dag i veckan så det passar mig verkligen perfekt!!
Nä dags å sova tror jag minnsan så man orkar upp i morgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0