tidsbrist..

Som ni förstår har livet inte haft tid med att sitta vid dator eller fippla med mobilen i dessa tre dagar som varit..

självklart kommer det långa inlägg om helgens läger med Lucas å hans sällskapsmamma som åkt på läger i trosa :)

men nu tänkte jag gå en sista runda å sen blir det sängen, öppnar i morgon så måste ladda upp batterierna lite så jag orkar.. livet kräver så mycket just nu men i love it!
onsdag e jag ju ledig så då blire sov morgon å chilla lite innan flytt av hästen, ååå va jag längtar till min flytt mollie kommer få gå ut i stor hage igen, med gräs :) tror jag längtar mer än vad hon gör, det svider lite i hjärtat när hon står i en sketen sandruta för sig själv.. men snart så kommer hon få lufta sina små ben i gröngräset som en riktigt häst!

natti å stå ut snart kommer all info om helgens roligheter :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0