tröttis

Jag e bra trött efter helgen så ska gå å sova snart..

Vila för hela slanten oxå av djura skaran :)

Jag e så nöjd över min lilla häst prestation igår, hon va verkligen fin å rida, frammåt men på ett bra sätt och fick till bra språng där jag kunde följa med henne på ett bra sätt å hon vingla nästan inget!!

Hon e så söt, å jag vill bara ut å tävla igen å igen å igen, men det får jag hålla mig till lovs att lugna mig med hon ska ju hålla i flleeera år till!!!
Sötishästen :)

I morgon blir det tandläkaren och hund träning med Anna, Mollie får vila ett par dagar nu å återhämta sig å snart flyttar jag till mitt nya stall!! kommer kunna cykla till stallet å sådär, skööönt!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0