uppdatering

igår så tränade jag å anna ganska intensivt med mycket arbete för lucas hjärna! :)
Först fick han "bränna av" all överskotts energi med enkelmarkeringar i rätt svår terräng men han gjorde det bra. Sen fick han ett linjetag som han såg och skicka honom på den, när han va påväg in igen så la anna ut en till i samma område. Skickade honom igen han tveka lite då la jag till ut å då fortsatte han rakt ut å hitta igen :)
Sen fick han öva närsöks signal ett par gånger.. första vändan gick bra sen yrade han iväg..
Sen körde vi massa linjetags arbete för å få honom rakt ut trotts svårtjobbad terräng :)
Det blev fika hemma hos anna där jag fastna till nästan 22 på kvällen, kanske inte bästa om man ska upp 4.45 dagen efter men det var det värt!!
Idag har Mollie fått bli tömkörd och lucas vilat hjärnan, kanske jag hinner med lite träning i morgon, måste verkligen börja öva in stopp signal nu :)
Mollie är för övrigt anmäld till Enskede nu den 6 juni såå kul


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0