Dressyr Johanna

Dagens rubrik säger väll en hel del ;) jag har blivit lite dressyr biten trotts allt.. Mollie är otroligt fin just nu i dressyren och det är väldigt roligt och rida henne då!
 
Idag har jag tränat för Anna Hassö och det gick bra, hon va lite springig och hoppig i början men vart ritkgti fin på slutet.
Jobbat mycket på galopp och gå henne att arbeta genom hela kroppen.
 
Jag är nöjd och ska nu trimma på som tusan för 16 mars är det tävling! LB:1 ska springas på lokal tävling helt klart ;)
 
Sen finns det lite småplaner helt klart för henne oxå men det kan jag inte prata så mkt om än förens allt är bomat å klart!
 
Har problem med å lägga upp film vet inte varför men gå in på länken å kolla in finaste:http://www.youtube.com/watch?v=FcOCc-14JvE&feature=g-crec-u
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0