Anonym

Finns en Anonym person bland mina kommentarer, den personen kommenterar ofta flest av alla faktiskt vore jättekul och veta vem du är :)
 
Bara för att du är den som skriver mest..
 
en helt annan random sak som jag e sjukt trött på är mitt fantastiskt sämsta minne!!
AHHH så irriterad för jag hittar inte min bankdosa, jag har letat där jag vet att jag hade den sist.. min läkare har sagt att jag kan få minnesträning om jag vill men det har inte blivit av bara.. men jag orkar inte vill bara hitta den nu ååå att jag aldrig lär mig att lägga tillbaka saker på rätt plats så sjukt irriterande att jag alltid får leta efter saker, i förrgår letade jag i 29min efter ett headset innan jag kunde ge mig ut å springa det var oxå irriterande..
 
Jag letar alltid efter saker.. för att jag aldrig minns vart jag la dem. min bror brukar säga "du komemr ju inte ens ihåg vad du gjorde inann du gick in på toa.." å det är sant för jag kan gå in lägga plånboken på byrån sen gå på toa komma på att jag glömt handla något sätta mig i bilen å vid affären minns jag inte vart min plånbok är..
 
tror jag får sova nu å leta efter bankdosan i morgon.. har ju fått hämta nya dosor ex antal gånger..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0