dåligt

Dåligt med energi här, dåligt med motivation och engagemang...
 
nåväl tog ut alla hundar i morse på en kortare promenad, kastade en liten dummy åt lillkillen...
sen åkte vi till min lillasyster och hennes dotter där vi käka lunch å segade hela dagen..
 
påkvällen tog jag ut dem i en av stora sommarhagarna så de kunde få busa lite å så kastade jag markering åt lucas samt två linjetag, lillkillen fick mest busa å cola vara störning.
sen så blev det lite passiv träning vid en valpkurs med Lucas mest för å kolla av hur han är och det gick väldigt bra.
 
nu återstår en natt av nervositet, i morgon ska min stjärna röntgas om det ser bra ut så kommer hon göra en rörelsekontroll på fredag och ser det bra ut så är hon inte min längre.. men man är såklart nervös framförallt över röntgen att det finns något dolt fel som man inte vet om i benen.. hoppas hoppas hoppas att det inte gör det för det vore sååååå tråkigt :( så jag är nervös, jättenervös..
 
håll tummarna att det går bra..


Kommentarer
Nina

Klart vi håller tummarna !! Jag sa ju att jag skulle göra det på söndag så nu kan jag lika gärna göra det hela veckan ;))

2013-08-13 @ 21:34:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0