en besiktning..

Nu är det en besiktning ifrån att hon inte är min mer.
 
känns så overkligt men skönt på samma gång.
Nu ska man bara vara nervös för att det kanske finns något på röntgen som man inte vet om, men jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte gör det.
 
Jag kommer sakna henne, verkligen!
Men jag vet att dit hon ska kommer hon få blomma ut, bli den häst hon verkligen är och få alla förutsättningar att bli bäst, hon är bäst i mina ögon!
 
När allt är klat, papper påskrivna och jag pussar på henne då kommer jag gå ut med info vart hon är och vart ni kan följa hennes resa mot toppen!
 
 
 


Kommentarer
N

Då håller vi tummarna att allt går bra. Vet själv hur lätt saker kan förändras när det kommer till veterinärbesiktningar.

2013-08-08 @ 16:15:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0