..

Nina min vän har skrivit massa med kommentarer så jag drar kortfattat lite info här.
 
Ang alla mina möten och liknande denna vecka så vill jag itne gå ut med vad som kommer utan det får lite vänta tills dagarna och besluten är tagna.
 
Onsdag har jag ett viktigt möte efter läkaren och på söndag om jag inte går till final i FM så kommer jag göra något annnat som oxå är super mega kul!
 
Det som är extra kul är alla de som skrivit kommentar på Bokstavskombinations inlägget.
Det var precis det jag ville göra med denna blogg, få folk att känna igen sig i min text, få folk att bli starka av att läsa det jag skriver och gör.. Alla har vi val i livet gör och tänk som ni vill låt ingen annan bestäma, bli inte rädda för vad andra ska tycka för det är inte värt det..
 
Nu ska jag nog kolla film har precis varit ute på en 5km runda med hundana så i morgon ska vi åka till ågesta och träna kl 10
 
 


Kommentarer
Anonym

Haha jag har kombinationen NYFIKEN !!!!!

2013-08-05 @ 21:34:47
Nina

Det är jag Nina som kommenterat ! Inte anonym denna gång

2013-08-05 @ 21:35:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0