....

så sjukt nervös att jag typ skiter på mig, nä kanske inte riktigt men nästan ;)
 
shit jag tänker hela tiden på vad gör jag om man hittar något på röntgen som man inte visste fanns.. vad gör man? känner mig smått panikslagen över det hela.. en häst kan ju gå igenom böjprov och tävla precis som vanligt men så kanske de har något på röntgen man inte vet om som kanske aldrig komemr bli något eller som kanske blir något om ett par år... man vet inte men jag e nervös för att allt ska falla på målsnöret som typ alltid när det gäller mig.. att jag ska ha otur.. tänka positivit? idag nä.. jag kommer tänka mig det värsta typ för att inte bli besviken om hon har något..
 
men som sagt vad gör man när man vill sälja och man hittar något på röntgen?
 
nu ska jag ta å åka till granngården och köpa ett annat foder och se om lucas äter det hellre än sitt egna. han är väldight kräsen med maten så känner jag behöver görna något åt det, han är inte speciellt fin i pälsen heller fast han har fint dyrt veterinärfoder.. så jag vet inte, men det trista är att jag köpt 3 säckar av fodret som han inte vill äta :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0