...

Inleder dagen med att bli förkyld och har ont i huvuet, tar två alvedon och ger mig ut på löprunda.. kom inte så långt då kroppen skrek ta det lugnt och slog till med ansträngnings astma.. nåväl promenrade hem och fick se mig besegrad för en stund.
 
Vilja är något av mina starkare sidor, jag vill och jag har en stor drivkraft att när jag besämt mig då komemr jag nå dit.
 
Sen åkte jag till stallet och tömkörde Mollie, fan va fin hon var! jag blev förvånad.. har inte tömkört sen i vintras då hon belastade fel vid tömkörningen men tänkte att det är ett enkelt sätt att hålla igång henne nu inför provridningar osv när jag är omotiverad till att rida. blir ett bättre jobb vid tömkörning.
 
Ska nog ta en sväng till biltema och köpa en ny hundsäng till bilen.
Det blir landet ikväll och åker hem i morgon för och visa mollie :)
 
Nästa vecka finns det tre saker som är av största prioritet! Jag har ett viktigt möte som jag tyvärr inte kan skriva om här men det kommer nog bli otroligt kul när jag kan släppa det här om det blir av, men håll tummarna!
Sen är det träna träna träna Lucas, det är en vecka kvar till FM och två veckor kvar till SM.
å det sista tråkiga, städa och kasta gamla kläder och grejer jag inte använder.. allt ska bort.. även i stallet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0