hästar

Igår gjorde Totta illa handen och i morse var hon och röntga den sen kom ett mms på bilden med henne och sin gipsade hand samt frågan hur mycket vill du rida 6-8veckor framåt?
 
jo så jag va ju hästledig i nästan en vecka och från och med i morgon blir det mellan 1-2 hästar att rida så mkt jag orkar.. Cartan är en skimmel vallack på 14 år som gått 130 i hoppning och Lätt Fälttävlan, Mulle är 7 år och har gått 120 samt debutant fälttävlan (jag red in honom som 3 åring..)
Mulle ser ut som Mollie fast typ 2 sizer större och de är ju halvsyskon..
 
i morgon kommer jag alltså rida lite på Mulle och Cartan sedan blir det åka och hoppträna Claudia..
 
Så nu får ni följa mig och rida lite på andra hästar.. kul va ?
Ska försöka hitta nån film när vi rider in Mulle för flera år sen :)
 


Kommentarer
Nina

Vilken otur! Blir det gips på bröllopet ?? Var det bara slumpen som gjorde att Musse och Mollie var släkt eller ett medvetet val av dig att köpa häst med samma stam? Lika är dom :)

2013-08-27 @ 07:48:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0