Häststam

Fick en fråga ang om jag visste ang Mollie och Mulles stam..
 
Det började faktiskt redan med Mantovani som jag köpte 2006 han är efter Marwin
 
Honom hade jag 2006-2011 vilken fantastiks häst! han va en ängel och somsagt efter Marwin.
Sen red jag in Mulle till Totta oxå efter Marwin så när jag skulle köpa ny häst så ville jag gärna ha en Marwinavkomma igen men att få Artist och Marwin kombination tycker jag är typ den optimala kombon :)
Mulle och Lilleman (Mantovani) var lite stora och lite långsamma i sina reaktioner och växter långamt men otroligt snälla, så jag ville ha något kvickt i henne oxå. Artist ger avkommor som är små och med ett jävla humör men snabba och kvickt tänkta.. Så att få en avkomma som är kvick men snäll så har den kombinationen verkligen plockat fram den optimala hopphästen i mina ögon :)


Kommentarer
Nina

Haha, är det bara jag som ställer frågor och kommenterar ? Känner mig lite som en stalker ;) men börjar jobba nästa vecka så då har jag inte lika mkt tid :))

2013-08-27 @ 21:06:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0