hm ja

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om eftrsom det inte händer så mkt här..
 
jag går typ upp käkar frukost, åker och mockar i stallet åker hem igen och joggar lite öh ligger i soffan ser en film å sen i kväll blir det apportträning på järvafältet med Jenny och Linda Widebeck å Rickard.
 
Hm ja så det är lixsom livet just nu förutom att min bils fläkt är trasig å jag inte kan hitta felet en verkstad ska 1800kr för å typ felsöka problemet känns ju världelöst när bilen inte ens är 3 år gammal å den ska redan gå söder.. sjukt irriterande speciellt när det är 25grader å sol... nice lixsom.
 
känner mig på halv tråkigt humör idag så ska försöka sova lite och tagga till för träning ikväll med min prins


Kommentarer
Nina

Det kommer alltid sådana dagar då det inte händer så mycket. Kan vara ganska så skönt och speciellt nu inför hösten. Här händer inte så mycket heller.... Tänkte kanske träna lite eftersom vi är anmälda för en kurs med Anders Kjärnholm i dec. Han är död landslagstränare i lydnad och även nordisk mästare :)

2013-08-12 @ 13:29:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0