hm..

vad gör man när hästen är riden, hunden är tränad å man inte orkar laga mat å har tråkigt?
 
känns som att jag kanske ska börja vänja mig vid att ha mer tid nu åt att kolla på tv, laga mat, städa å sånt svensson liv. kanske träffa vänner?! om de är kvar där ute vill säga..
hästarna har tagit tid och nu börjar jag inse att det kommer bli så mkt tid över, därför har jag köpt en till hund men han e alldels för liten för att börja träna med, på sin höjd typ inkallning i 2 minuter..
å lucas träningen gick skit idag..
 
ja asså just nu känns livet rätt tomt.
men ibland måste det kasnske göra det, jag är så van att köra mitt liv i 250km i timmen.. att börja landa och ta det mer lugnt kanske gör att jag landar i livet oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0