hur känns?

Hur känns det är dagens fråga efter att jag gått ut med att hon ev är såld om hon går igenom en besiktning
 

just nu är okej, men jag vet med hela mitt hjärta att den dagen hon går på en annan transport vi lyfter luckan och säger hej då den minuten, sekunden ja då kommer jag storböla. redan när jag går upp med henne på rampen kommer mitt hjärta att blöda.
 
jag kommer sakna henne förstunden men jag tror när jag får se henne i sitt nya hem med sin nya duktiga ryttare utvecklas och ta världen med storm då kommer jag vara stolt! stolt över henne och hon kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. hon kommer alltid vara min första egna unghäst som jag ridit in själv!
 
vår resa på 2½år kommer snart vara slut, men jag ska fortsätta följa hennes resa till vuxen häst och det hoppas jag alla andra på denna blogg vill göra :)
 
3åringen :) 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0