Inte

Inte Johannamode idag... Är ledsen och lite orkeslös idag så har bara gått 1mil i skogen med hundarna och låtit alla tankar bara få vara kvar hemma när jag gick ut..

Jag är ledsen och låter mig själv vara det utan att tänka att jag inte tar mig upp igen.. Jag vill vara ledsen när jag är det, glad när jag är glad och arg när jag är arg. I morgon kanske jag mår bättre då kommer jag dela det med er oxå!

Hundarna är så viktiga för mig dessa dagar! Utan dem hade jag stannar kvar i sängen en dag som denna



Kommentarer
Josefin Pageryd

Du har så rätt, ibland behöver man vara lite ledsen och låta sig själv vara det! Kram / www.pageryd.se

2013-08-29 @ 23:11:47
URL: http://pageryd.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0