irriterad

Känns som jag ofta är irriterad på saker nu.. men helt allvarligt, ringer till vårdcentralen och ber om en ny tid till läkaren råkade missa den jag hade sist å hon frågar vad jag har för problem och jag berättar mina problem då blir hon typ sur å säger varför ringde du inte tidigare eller kom på den tiden du hade?
 
öh ja jag sa ju det att jag missa den eftersom mitt minne är sämst så minns jag ju inte tiden jag som gick fick för över en månad sen och även bad om en kallelse... nå väl nu får jag träffa en ny läkare på onsdag 8.20 hoppas vi hittar felet :(
 
Sen då, jävla banken nordea, plockar ut pengar på ett kort som jag inte har internettjänst på och ska sätta över dem till nordea nä men dom har inga pengar hantering längre så det gick ju inte utan närmsta kontor som gör det är typ 5 mil bort, så ovärt.. serriöst irriterad jag blir.
 
så skulle jag gå till swedbank och försöka fixa det där har två banker nä men då har de stängt pga tekniska problem helt allvarligt inte min dag i dag.
 
nu håller jag på och städar lite, kastar kläder har fyllt två svara sopsäckar.. mer lär det bli.
 
behöver ta promenad med hundarna snart känner jag å bara rensa huvudet från allt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0