joggat

Efter hoppningen åket jag hem till mamma å pappa på middag ibland får man ha lite tur...
 
Jag bestämde mig för och jogga idag, motvilligt och omotiverad bytte jag om på 2minuter sen tog det nog 29min att leta reda på ett headsett tror tyvärr mitt nya blev kvar hos M igår och jag hittade tillslut ett par hela i en låda..
 
Nåväl idag bytte jag runda.. bestämde mig för och springa förbi sjön och sen in i skogen ca 1,7km för att sedan vända. Det var trögt i början vill jag lova men sen sprang jag in det på slutet.
 
Jag får håll vädligt fort när jag börjar springa, om jag inte haft det så skulle jag lätt kunna springa längre för benen var inte alls trötta idag, jag sprang lika långt som innan men tog det på hela 2 min snabbare än i söndags. Jag började springa i söndags och då sprang jag på 24.04 min, måndag tog jag det på 23.30 min och nu 22.10 min så det är otroligt motiverat att blir bättre. jag vill ju innan veckan är slut klara av och springa 5km under 30min. kanske klarar jag det i morgon? vad tror ni?
 
Jag ska läsa på lite om håll för och se ifall jag kan göra något åt det.
 
men somsagt jag har idag lärt mig om man byter väg så ökar man sin prestation :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0