komentar

Fick komentar på min förra häst Rambos Ruby
 
Emelie:
Hej!
Gud vad kul att jag äntligen hittat en gammal ägare åt Rambo :) vad roligt att hon vart så duktig i hoppningen! :) nu gåt hon på en gård med sitt sto föl Wonder strike som föddes i Juli :)
 

Hej! jag har haft henne tidgare dock för många år sen :) hon står fortfarande skriven på mig i svenska galoppförbundet så den som ska regga föl på henne måste ta kontakt med mig.. jag vill egnetligen skriva över henne på den som äger henne nu men dock måste man göra ett köpekontrakt då.. så hör gärna av dig om vem som äger henne så ni kan registrera fölet :)
 


Kommentarer
Emelie

Hej igen :)
Skulle du kunna mejla mig så vi kan ta resten där? :)

2013-08-13 @ 22:14:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0