Laddar

Sista dagarna innan FM..
 
Jag har som plan att ta det lugnt och bara trimma på saker som är roliga och enkla, vi ska ha ett självförtronede att vi kan! sen ska vi ha kul! det är allt jag begär, att jag och Lucas ska ha kul! :)
imorgon om det är bra väder tror jag nog jag ska sola med hundarna på berget.
 
Det blir ingen gruppträning i morgon eftersom det gick bra igår och idag så låter jag honom få vila nu från det.. så i morgon blir en lugn dag.
fredag kl 13 är det läkarbesök igen! jippi eller nått.. jag hoppas det kommer kännas bättre efter det iaf.. just nu går det vädligt upp och ner, ibland är jag ledsen och ibland är jag okej.
 
sen fredag kväll ska cola åka till mamma och pappa, jag ska packa å gå och lägga mig tidigt! tävlingen börjar kl 7 på lördagsmorgonen i västerså så man bör kanske vara där 6,30 för att hinna rasta hunden och reka platsen..
sen kör vi på och när dagen är slut åker vi till en stuga jag hyrt och där sover vi sen räknar jag med att åka till skara och inte tävla finalen.. men vi får väll se..
 
sen blir det en ganska lugn vecka nästa vecka, ett läkarbesök och en tävling med lucas i ungdoms sm.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0