livet.

Livet de senaste veckorna har varit ganska upp och ner, blandade känslor mellan hopp och förtvivlan.. där man ena sekunden är glad och sen slås fötter av på en.
 
Ena dagen är man ovanför vattenytan å nästa dag är man på botten och kämpar sig tillbaka. man får lite ta saker dag för dag, timme för timme..
 
just nu känns livet jävligt motigt. känns som att jag står på samma ruta å stampar jord.
är ledsen om vart annat å ibland glad.
 
är trött på livet just nu och lite där till, ledsen över att saker och ting itne går som jag vill eller har tänkt att jag alltid ska kämpa i motvind och uppförsbacke. jag är trött på det, jag är trött på att alltid ramla på mållinjen, jag är trött på att det fan alltid blåser storm, jag är trött på att vara ledsen, jag är trött på att livet inte känns bra.
 
Jag hittar inte den där riktiga lyckan i livet. Det stör mig så fruktansvärt hårt, jag vill vara lycklig fullt ut! jag vill känna att jag hör hemma nånstans och är lugn och nöjd med min tillvaro. Just nu är jag mest stressad över den, stressad över att jag inte är nöjd, stressad över att jag är ledsen och inte mår bra, stressad över att aldrig hitta det som passar mig, livet som passar mig det behöver inte vara perfekt men jag vill att det passar mig. Jag vill vara nöjd och glad över livet!
 
Mitt mål är att hitt mitt liv och leva det fullt ut, jag ska göra det ensam. Jag ska hitta mig själv och det som gör mig lycklig fullt ut och som gör att jag inte mår dåligt längre. Ensam är stark, jag ska klara detta på egen hand! Va så säkra.
 
 
idag får ni verkligen läsa mina tankar rakt upp och ner ärligt och naket.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0