löpning vs prommis

Började springa men efter 11min stod jag inte ut längre av smärtan i magen..
jag har prövat och inte äta innan och då får jag ont i höger sidan av magen och om jag äter innan så får jag ont i vänster sida av magen..
 
försöker läsa på vad jag gör för fel...
en anledning kan vara andningen, att andningsmuskeln inte är igång ordentligt innan passet utan man jag behöver gå en lite stund i raskt tempo för att få igång musklerna för andningen.
Eller så är jag otränad men det har blivit värre smärtor under veckan..
 
nåväl himla trist när jag är motiverad..
 
Jenny ringde och ville gå på promenad så vi gjorde det istället :)
mysig runda på 50 min typ!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0