lucasträning

tog ut hundarna för att lucas skulle få träna, han behöver lite genomkörning innan SM..
 
först fick han en markering rakt ut på en oklippt åker han hade lite svårt och markera den tror jag (såg inte då jag gick iväg och kasta den från vägen en bit bort..) så det sluta med att jag fick göra en dirrigering dit ut då gick det bra. sen under tiden han höll på kasta jag ut en till dold åt ett annat håll skickade på den gick sådär men han hitta den tillslut.
 
sen bytte vi fält och kastade ett par markeringar dom gick bra sen fick han två dolda linjetag å där gick det åt helvettet.. han gick inte rakt ut och jag fick blåsa å dirrigera så han blev sänkt.. vi fick skicka om flera gånger och tillslut hitta han dem.. men det va under all kritik.. i morgon blir det och öva stig rakt ut igen tänkte att idag är det ingen ide när det blivit så tokit.
 
så i morgon blir det raka linjer kan jag lova er och honom i olika terränger.. men vi börjar på rak väg å nöter..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0