Mys

Blir sån där myskväll i kväll med Lucas bara han och jag..

Han behöver sånt tror jag lite känna att han är kung här och ska behandlas som en oxå! <3 han får aldrig glömma bort att han är det viktigaste som finns!

För det är han min älskade lilla vovve

Har börjat kolla lite på hunddagis åt hundarna, man får familje rabatt om man har två :) det var ju bra får man aldrig i häst världen..

Känns dock lite löjligt med en månads inskolning hallå det är hundar vi pratar om och inte barn.. De ska vara glada i sin nya flock och anpassa sig efter rutinerna tänker jag inte ha nån inskolning med kom 2 timmar dag ett å 3 timmar dag två osv..
Kanske första dagen man är där går ut på promenad och ser att de fungerar med de andra hundarna men massa trams om inskolning vet jag inte om jag tycker är nått jag måste hålla på med!

En hund är en hund den saknar inte mig när jag är borta om den har annat för sig.. Låt den va trött första dagarna den vänjer sig! Ibland så förmänskligar man hundarna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0