otur

jag har alltid otur.. när man önskar lite medvind då har jag verkligen otur på alla plan å kanter..
 
det är lixsom lite mitt liv och det känns som att ibland vill man bara lägga sig ner och ge upp men så fungerar ju tyvärr inte livet..
 
just nu känner jag bara mig helt tom, att jag vara vill ge upp allt, alla planer allting. allt är förstört.
men nånstans så kanske det blir bra tillslut jag måste hoppas på det, jag måste våga tro på att det är min tur snart nån gång i livet.. bara inte just nu å inte tidigare heller, tror jag inte mött nån som kan ha så mycket otur som jag har, som alltid faller på målsnöret, som alltid får ligga med ansiktet i leran å gråta över att inte gick vägen denna gång heller.
 
när är det min tur att få ha tur?
när är det min tur att det jag bestämt ska gå vägen...
 
slits just nu mellan hopp och förtvivlan.
jag har en sån jävla fin häst och bara för en jävla kota så är typ allt förstört?
allvarligt hon kan gå 120 på tierp i morgon oavsett den där kotan..
 ingen där ut som vill ha en riktigt bra häst för 50.000kr


Kommentarer
N

Kram !

2013-08-14 @ 17:12:28
Anna Johansson

Synd att jag inte har plats/råd med en till häst annars skulle jag jätte gärna köpt henne! Så tråkigt att folk backar ut för en sån liten grej, hon verkar ju inte direkt lida av det... Hoppas du hittar någon åt henne! :)

2013-08-14 @ 18:53:22
URL: http://Avana.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0