ridit

Idag har jag ridit Mulle, vi red ut med Karin och Anders.
 
Skrittade fram en stund i skogen sedan blev det trav på gräset och slutligen så galopperade jag och Anders en sväng oxå i gräset.. Hästarna var rätt laddade :)
 
Jag har så apont i mina sittben att jag nästan var gråtfärdig när jag börja rida, fatta inte alls känns som om jag har stora blåmärken när jag sitter i sadeln..
Jag hade lite långa läder för det fanns inte fler hål på de stigläderna så ska fixa nya till nästa gång jag rider, så kom itne åt honom som jag ville men annars kändes han mjuk och fin.. men svårt och känna så mycket på dem ute på åkern då de mest vill springa fort rakt fram..
 
Annars är det rätt lugnt hemma hos mig.. ska ta ut hundarna på en sväng snart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0