shoppat

Köpt nya löpskor och kan börja med och säga att jag stod i butiken å tänka 1299kr för ett par skor? serriöst det är ju asdyrt har aldrig köpt så dyra skor... sen tänker jag efter jo varannan månad har jag köpt järnskor för 1500kr utan å fundera till Mollie.. så jag är värd ett par nya skor som kostar 1300kr utan att fundera.
 
nå väl går vidare och kollar hårschampo å tänker vågar jag köpa schampo för 300kr när det finns wella för 20kr på Ö&B.. tänker ett steg till igår fick Lucas en dunk hundschampo för 499kr..
 
allvarligt det här med och lägga pengarna på mig själv och itne mina djur vore nått ibland.. blir så sjukt snål när jag ska köpa något till mig men om nån säger å här en fodersäck på 650kr så ja visst det är taget.
 
världens är bra upp och ner hemma hos mig!
 
men jag har provsprungit mina nya dyra skor och dom är så bra! ökade på prestationen sen om det beror på att jag tog det lite lugnare förra veckan och avvaktade med och springa så mkt för att återfå lugn och ro i kroppen elelr om jag belastat tokigt i de andra skorna som gett mina smärtor vid löpning.
Nå väl toppenskor ska försöka hitta ett par till på nätet å se om de finns och få billigare.
 
Tummen upp för bra skor och om ni ska börja löpträna så köp bra skor från början det är viktigare än vad man tror,.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0