stark

man kan tro att jag är stark, att jag kan hantera mycket. så är det inte alla dagar.
just nu känner jag mig rätt svag.
 
jag vet hur jag vill ha saker och ting dock oroar jag mig ofta över vad som kan hända, hur vad och varför.
Jag är lätt och styra, jag gillar inte och vara osams med vänner i min närhet så lätt kan jag knäckas, jag kan itne släppa tankarna från hur jag ska få personen glad igen och ta emot min ursäkt ifall jag gjort fel och liknande.
 
kanske för att jag själv kan bli arg på människor men det går väldigt fort över och om nån ber om ursäkt så är jag okej med det. men jag är jag och jag är på mitt sätt. jag kan därför inte ändra på om en annan människa är arg på mig och inte vill prata med mig göra så mycket åt det, jag försöker be om ursäkt, försöker prata men ibland så verkar det inte fungera. det gör ont i mig väldigt väldigt ont i mig.
 
Jag har ju ganska dålig självkänsla så det berör mig rakt in i hjärtat när nån är så arg att den inte vill prata med mig för jag på någotvis nervärderar mig själv otroligt mycket.
 
just nu vill jag bara att personen i fråga lugnar ner sig och kan godta min ursäkt och prata med mig, reda ut det som bilvit fel.
 
det är därför jag tycker bättee om djur, de är så mycket enklare!
man blir arg och sen är det över, ett djur lever här och nu.. man blir arg, man gör fel men man kan be om ursäkt och prata om det och sen är det bra med det.


Kommentarer
N

Stor kram till dig min vän. Allt kommer ordna sig !!!

Svar: känns inte som det.
teamsommar.blogg.se

2013-08-07 @ 17:08:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0