Svenska Mästerskapet.

Svenska mästerskapet 2013 för ssrk ungdom.
 
jag var inte så taggad i morse, kände mig rätt nedstämd och dempad efter veckan som varit..
 
vi startade på en ruta där det först var löst fotgående, det kom ett skott utan att något händer sedan gick man vidare det kom ett skott till och sen en markering längre bort. skottet och fotgåendet gick så grymt bra! men sen hände något jag inte riktigt begrep lucas kollade på skytten och missade markeringen.. så vi fick inte in den dummyn sen skulle jag skicka ut honom på ett linjetag vilket inte heller gick så totalt 5 poäng av 40
känner mig riktigt besviken på detta jag borde hjälpt honom mer och tränat på detta men lätt och vara efterklok..
 
nästa ruta så var det typ gammalt träsk med buskar och träd på träskmark, här händer precis samma sak. Lucas missar markeringen och tittar på skytten. jag lyckas ändå få honom och hämta dummyn på mina komandon så det blev 10 poäng av 20.
 
ruta nr 3 var vatten, den var jag mest nervös över men lucas var outstanding på den och satte 20 av 20 poäng på den!
 
sista rutan började med fotgående han va lite för taggad och föll ifrån fotgåendet en gång sedan var det rätt svår terräng med buskar igen, denna gång sköt skytten och precis efter visade jag med handen och sa fokus då slutade han kolla på skytten följde min hand och såg markeringen, gjorde världens bästa markering där både funktionärer och domare gapade och sa sedan det var det bästa jag sett på hela dagen! så himla lycklig jag blev!! fick avdrag på fotgåendet så 18 av 20 poäng.
 
sedan på prisutdelning fick jag domarens special pris för min och lucas markering på sista rutan så glad jag blev :) vi hamnade nånstans i mitten så jag är ganska nöjd.
hade jag vetat i efterhand att jag borde lagt till fokus från början hade jag ju gjort det :/
 
nu måste jag tänka framåt och det är en vecka kvar till Bprovs start så nu är det vilt som gäller!!!!
å ev ett dummy sök oxå i veckan..
 
 


Kommentarer
Nina

Bra gjort ! Ibland tappat man lite fokus men det är jättebra att du jobbade på och att ni hittade varandra igen. Oftast är det ju så att man tappar fokus allteftersom men nu tog du varje ruta som en ny utmaning :))

2013-08-18 @ 19:49:27
Nina igen

Förresten ! Bilden är jättebra , ni mot resten :)

2013-08-18 @ 20:16:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0