top

Haft en toppen träning ikväll på Järva fältet idag tillsammans med ett gäng härliga ssrk ungdomar :)
 
Vi övade på det som är Lucas svagaste sida, sitta passivt vid markeringar!
Vi delade upp oss i par jag hamnade med Jenny och Tessan, vi stod typ i en trekant så i det andra hörnet stod Linda och Rickard och i det sista hörnet stod Vanja och en till mins inte namnet..
 
Så kastade vi åt varandra så fick man avgöra vem av oss i paret som skulle hämta. Jag valde att avvakta med Lucas som var rätt stissig i början men klart bättre än vad han brukar :) så det är ett litet litet steg frammåt även om det inte är stort så måste jag ändå berömma att han var väldigt duktig idag med att inte pipa så mycket som han gjort innan.. sen fick han hämta när han lugnat ner sig och då fick han springa av sig det värsta av energin och sen fortsatte vi sitta brevid och kolla, vi körde ettt par varv och sen förflyttade vi oss och gjorde markering bakom hörn vilket oxå var bra eftersom vi kuggade lite på det i lördags, han gjorde även där ett bra jobb :)
 
sen väntade vi lite Vanja och killen körde lite extra då fick han belöning att hämta Dummy åt andra hållet.
 
Så på det hela taget så fick jag en bra träning med mig hem idag och nu vet jag att vår debut på B-prov kommer ske 26 augusti nervöst men roligt! känner att jag behöver träna mkt mkt vilt innan dess.. så 2 veckor med nötning av detta!
så från och med söndag efter ungdoms sm är det typ bara vilt i två veckor för våran del så vi är väl förberädda! å mkt fotgående och passivitet... nervöst men så spännande!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0