träning å laddning

I morse tog jag min kung och åkte till ågesta för lite gruppträning.
 
Han var bra laddad idag inte så konstigt då träningen den senaste veckan varit under all kritik. hde inte så höga förväntningar heller.
 
Vi övade linjetag i dag med störning å så, gick ganska bra, han blir dock lite ojämn på slutet när det gäller rak linje men man kan inte få allt, det är verkligen finslip nu från att vara perfekt.
jag är ju lite av perfekt när det kommer till tränning allt ska vara perfekt....
 
sen vid störningarna då gick det lite sämre, han litar inte riktgit på mig där så det måste vi öva mkt mkt mer på.
han vill hellre gå på en störning än en linje dock använder vi såklart samma målområde som innan men han litar inte fullt ut iallafall.
 
Sen kastade vi några markeringar på fältet det gjorde han riktigt bra saktade ner tempot och jobbade sig fram där markeringen landat.
han pep inte lika mycket idag vilket var bra om vi tränar nu så borde det kanske vara minimalt till 26 augusti.. nästa vecka är det hård träning på vilt! vill jag lova.. bara en vecka kvar så får verkligen rycka upp mig men nu bokade vi in den 25 med vilt så kör iaf dagen innan i grupp perfekt!
 
på eftermiddagen blev det en tur till stallet och även till Lucas "extra familj" på fika för och visa upp Milton.. ja eller mest för att de skulle få hälsa på lucas ;)
 
nu blir det lugn kväll med tidig sänggång då vi ska till strängnäs i morgon och tävla!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0