vilken dag..

Vilken jäkla dag..
 
red tidigt i morse åkte hem för å äta lite frukost och går in på FB där min uppfödare och vän skrivit de senaste dagarna om sin granne och hans bror som bor där. Helt galen kille som skrikit och gapat i två dygn och hon vill att valparna kommer i säkerhet då han hotat med att döda henne då hon är Satan i hans ögon och gud och jesus har gett honom tillåtelse och döda henne..
 
hm ja så jag tog min bil å åkte dit...
När jag kom dit hade de tagit den värsta broden och han gjorde även våld mot tjänseman.. då freakade broder nr 2 ur och gick ut med lie och skulle slå sönder knäskålarna på henne å liknande och att hon slösade på skattebetaarnas pengar när hon ringde polisen för småsaker som typ mordhot, hot om våldtäckt m.m, han kallade henne slyna å ja massa grejer..
 
när jag var där var det ganska lugnt han skrek lite bara, sprang runt med en hulligantuta å typ gick 18 varv runt sin bil å sånt.. vandrade mest runt å liknande.. men vi var på vår vakt hela tiden.

Mathilda har inte kunnat gå ut på 3 dagar inte med hundarna eller likannde då de försökt köra över henne med bilen. igår satt en av dem på taket naken och skrek att han skulle sätta på henne med sin stora k*k å vände sig om visade upp röven å sa du ska på slicka mitt rövhåll.. polisen såg detta, valpköpare såg detta men de tog inte med sig honom då utan de gjorde de i morse när han hota henne med att slå ihjäl henne om hon tog bilen till brevlådorna en gång till..
 
här är en film från i förrgår:
 
 
Nåväl jag är hemma oskadd och fått med mig min lilla kille hem oxå..
Han har fortfarande inget namn men jag velar på Mumin eller Klurix..
 
han heter i stamtavlan Explicit Drive By Love


Kommentarer
N

Det är helt sjukt, helt j..la sjukt!

2013-08-09 @ 21:49:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0