Allt gick fort

Helgen jag längtat efter gick för fort men ååååå va kul jag har haft det!

Igår stod jag i montern 

Här är jag och Lucas i montern med skylten för frk ungdom :)


Efter det åkte jag hem och hämtade Milton för att visa upp honom för Mathilda och hans "farmor å farfar"de som har Miltons pappa Odin :) Alla gillade Milton såklart..


Sedan hem och gjorde Coleslaw för vi ska ha knytis på mässan och då valde jag att ta med mig Coleslaw..

Sen hämta Mathilda och åka in till stan för och äta på Andalusia, vilken jäkla kväll det blev :) hahaha det blev helt galet. Vi gick bananas, tog över sången i micken osv haha helt galen kväll som blev sen..


Kom hem ca 1 och somnade nog kl 2... Klockan ringde 5 yeah det blev 3 timmars sömn, badade Lucas och sedan tog jag bilen tillbaka till mässan och innan så plockade upp Madde hemma.

Dagen har varit rolig men kanske ngt seg jag har varit lite off, Lucas blev excellent och bland de 6 bästa av 17st öppenklass hanar så jag är nöjd :)

Kakan Mathildas tik var med i uppfödargrupp för black micas och de vann i år igen :)

Nu är jag död i soffan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0