Rutiner

Jag är så beroende av rutiner, att om något händer så behöver jag ändå kunna gå tillbaka till mina fasta rutiner..

Om någon ruckar på mina rutiner så blir jag helt vansinnig varför vet jag inte, tror inte mitt huvud riktigt hänger med då, att jag lixsom måste tänka mer och att jag då får svårt att sortera saker och svårt att minnas..

När jag tappar minnet så glömmer jag de mest enkla sakerna och så blir det rörigt.. Allt blir rörigt då.
Men om jag får ha mina rutiner så mår jag som bäst och det blir då som lättast.





Kommentarer
Nina

Ja men vad bra !! Ha det då som rutin att komma till oss varje år i Göteborg 😃

Svar: Det gör jag ju från och med nu tills ni tröttnar ;)
teamsommar.blogg.se

2013-12-03 @ 07:20:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0