dålig..

Jaq jar varit kass på uppdatering.. detta då min vän Madde har gift sig och det har tagit all tid i två dagar..
 
Så jag gick tärna igår :)
 
Idag blir en lugn dag, ska försöka palla mig ner till stallet och rida lite.. nu har jag dock bara en dressyrsadel kvar då hoppsadeln är såld dock får jag låna den när jag ska visa henne..
Nästa kommer på tisdag och kollar på henne :) en som jag ska ringa upp när de kollat på henne..
 
Jag känner mig mer och mer mogen i mitt beslut att jag gör rätt, hon är värd ett annat hem! Nån som vill vara med henne varje dag.. hon är och kommer alltid vara min lilla prinsessa och jag kommer alltid älska hennes personlighet och henne men ridningen saknar jag inte alls... jag är mätt på och rida..
 
Lucas ska fortsättas träna på inför flatmästerskapet och svenska mästerskapet.. så det blir nog mer uppdatering om det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0