...

Sanningen är att du har allt men känslan är att du har inget.

Just nu känner jag mig tom, tom på allt. Jag är för första gången på väldigt länge rädd. Rädd för morgondagen, rädd för veckan, rädd för framtiden. Känner mig svag som människa och att jag är ingen. Att framtiden inte finns att morgondagen är en lögn.

Jag är ju en stark person som just nu är svag och jag tror jag måste låta mig själv vara svag en stund för att ta mig tillbaka till min styrka.

Jag har varit stark länge.

Känslan att ha inget när man har allt.

I morgon blir det att åka till T och göra en plan eller bara fundera högt. Hon vet allt om mig och hon vet vad som fungerar för att jag ska hitta lösningen på saker å ting.

Tomhetskänslan ska bort och det ska bli power igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0