Fantastiska häst

Mollsan va på rätt gott humör idag :) hon va otroligt fin i traven när jag red fram, okej i galoppen lite trökig i högervarv men inget jag la stor vikt på då hon skulle provridas.. så bästa är att bara låta det var tids nog kommer hon bli en kanonhäst.
 
Hoppade bara några språng sen lämnade jag över henne till hon som skulle provrida.
Hon kände av henne mycket i traven ville få henne och lyssna på små hjälper osv.
 
Sen började hon hoppa och det gick bra, hoppade oxer med vattenmatta och räcke. sen på slutet en kombination som vi höjde upp till 135-140 typ :) duktig liten tjej hoppade på som om det va inget..
 
Hon såg himla fin ut idag..
Mitt hjärta blöder verkligen för en den här försäljningen, jag vill inte sälja men jag har inte pengarna..
 
I em blir det shopping med tjejerna i barkarby sen borde jag slinga håret..
 
i morgon blir det att fixa naglarna :) och sen lite annat småfix


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0