fick en kommentar..

Fick precis en kommentar på inlägget "vän" shit det högg lite i hjärtat..
 
Sorligt att det är många som har det som jag beskriver..
Jag har en vän som heter Totta, hon hjälper mig med allt, hon ringer mig och vill umgås, jag ringer när jag vill umgås. Vi ger och vi tar av varandra på olika sätt.. Hon är en av de närmsta vännerna jag har och då är hon 48 år gamal, låter det konsigt? hon är iaf en ärlig vän som bryr sig om mig och jag henne. Vi har otroligt roligt ihop och vi delar våra tankar om livet.
 
Sen har jag en vän till. Amanda Norberg, hon och jag har bott tillsammans och jobbat tillsammans. Hon hör av sig både när allt är bra och när allt är dåligt. Hon vill inget annat än att jag flyttar till henne i värnamo och ibland vill jag faktiskt göra det.
 
Vänner är viktigt, men inte så viktigt att jag behöver folk som inte bryr sig om vår vänskap utan bara vill att jag ställer upp på saker för dem och de aldrig frågar hur jag mår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0