Folk

Jag har svårt att förstå om jag och mina kompisar hyr ett hus och en av mina vänners kompisar kommer till oss då hälsar man på dem och bjuder in dem i gemenskapen?!

Har så svårt för dem som inte bjuder till när det kommer folk även om man inte känner dem kan man väll försöka lära känna dem? Eller har man så mkt vänner att man inte ens kan prata med nya människor?

Jag försöker ofta "mingla" asså försöker hitta samtalsämnen att prata med nya människor typ, hör till vardags vätt?! Eller...
Jo faktiskt man kan vara trevlig och även om man inte har samma intresse kan man väll ändå typ försöka intressera sig?

Fett sur på folk som inte bjuder till bara för att det kommer folk man inte känner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0