förmiddag

I morse kom hovslagaren Mats på besök och slog på Mollies tappade baksko :) så äntligen kunde jag rida ut igen.. blev en lugn och mysig uteritt tillsammans med mollie å Lucas..
 
Vi galopperade i uppförsbackar och travade när det var plant. Red under motorvägen osv. Mollsan var pigg men snäll och tyckte nog det var lika mysigt som jag att bara skrutta runt i skogen.. har ju itne direkt kunnat göra det på henne tidigare men nu går det toppen. Hon går så snäll överallt och tittar på ytterst få saker å det är bra att ha med lucas för om hon blir rädd för något (sten...) då springer lucas förbi och då vågar hon oxå gå förbi hon vill ju inte vara sämre än hunden.. haha.
 
Sen plåstra jag om såret, det har fått lite svallkött hoppas på att det läker fint till lördag.
 
Nu ska jag äta vegitariska vårrullar.. jag har helt gått låss på det tillsammans med jordnötsås. får ni oxå så ibland? att ni föräter er på en specifik sak? så är det hemma hos mig just nu är det vårrullar, chokladflarn och snickersglass å typ grillad kyckling. knäppt.
 
imorgon kommer min vanliga hovslagare och skor om hela hästen så hon får nya skor på de andra fötterna oxå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0