framtid

Jag kommer se mitt liv med hästar som något av det bästa i mitt liv, att jag just nu väljer att inte ha egen häst betyder inte att jag inte är intresserad...
 
jag kommer säkerligen åka till Falsterbo nästa år.. jag komemr säkert försöka rida lite på Claudia och kanske fortsätta på May Day?.. Mitt hästliv kommer inte sluta bara för att jag säljer Prinsessan.
Jag kommer bara slippa ansvaret och besluten samt allt ekonomiskt.
 
Jag kommer lägga undan pengar efter försäljningen som ett kapital den dagen jag kan köpa ny häst alt kanske köpa tillbaka henne om den nya ägaren vill sälja. Jag vill ha häst i framtiden men just nu går det inte och det är bara och smälta det och inse att livet med häst får vänta.
 
Sen i vinter ska jag göra en resa, till califonien, hawaii eller nått annat spännande. Vill släppas fri ett tag få göra annat än och lägga pengarna på hästen..
 
Hundvärlden är något jag oxå vill lägga ner mer tid på, jag lever tillsammans med mina hundar och kommer vilja träna och tävla mer med dem och äntligen kommer jag ha råd med det.. Typ åka på utställning i umeå eller nått ;) haha..
 
Men det viktigaste för mig är att min Prinsessa får det bästa tänkbara hemmet, ett hem som hon förtjänar och som älskar henne precis lika mycket som jag älskar henne!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0