fredag

i fredags gick jag upp tidigt för och träna Lucas, sitt stanna kvar... nötte i 30 min på att lyda, det är just nu det vi har problem med så det fick han öva på.
 
Sen hämtade jag madde, vi tankade och körde sedan lucas till sin hundvakt och efter det in till nacka för och fixa naglar samt köpa skor..
 
Efter det så blev det en visit till stallet och försökte hjälpa solbrännan lite på traven innan det bar av till festlokalen och hjälpa madde/rickard med att duka för bröllopet.
 
Jag, Magnus, Rickard och Madde mummsa sedan i oss på Bangkok, bästa stället!! Madde och den andra Tärnan roade sig med saker på fredagkvällen, jag är itne som alla andra utan tog en barrunda med Rickard, Magnus och resten av grabbarna grus, jag var ensam tjej haha men det va riktigt kul! Roligare ochgå ut med killar en tjejer helt klart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0