Härligt

Jag har fått lite kommentarer idag :) roligt såhär i regnet och få lite respons på mitt skrivande.
 
De största önskemålen har varit att skriva mer om hundarna och min träning med dem vilket är otroligt roligt då det är det jag kommer lägga ner all energi kring!
 
Det är ett tag sen jag filmade träning med Lucas så jag lägger idag upp en film från förr våren, så det är ett tag sen :) men ska såklart börja filma mer igen!
 
 Här är en övning som heter klockan, övningen går ut på att lära hunden att styras åt olika håll. om du skjuter fåglar och någon behövs hämtas in före en annan så ska man kunna bryta hunden och skicka den åt ett annat håll:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0