ingen ridning

Vet inte men luften gick lite ur mig när jag fick åka runt halva värmdö för att hitta en jävla jängtapp.. men nu är jag utrustad till öronen inför lördagens tävling.
 
Jag ska rida 115 och 120 scaaaaary! haha.. hoppas hon är lika fin som i helgen då kommer det nog gå bra.
De kör även avd b för avd a i sista klassen så bäst slippa vänta utan man typ rider 110 sen går banan å rider 120 på diiirekten.. nice.
 
torsdag blir det tärning med anna på kvällen grymt.. hoppas lusen är laddad för lite skotträning eller om han gått på sommarlov totalt.. <3
 
Hoppas på att madde kanske kan hjälpa mig lite på torsdag å små hoppa ettt par språng inför helgen vi får se..
 
åå på söndag då är veckan här som man längtat efter i ett år!
FALSTERBO 2013
Här kommer vi!!!!
 
Så tokladdad för denna resan :) kommer bli så grymt kul att åka med girlsen så ni anar inte..
 
Nä nu ska jag nog försöka få i mig lite middag och sen kolla på nån dålig film, i morgon kommer den odinarie hovslagaren och ska fixa de andra 3 skorna som inte är bytta idag. i morgon blir det nog en tur på may day


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0