känsla

Känslan av ovishet, att inte se rakt framförsig och vara i en del av livet där du inte vet vad som ska hända med vardagen.
 
När förändringar sker och man inte vet till vad är nog en av de mest obehagliga känslor man kan känna. Du vet inte vad som händer om en månad eller om ett halvår. Du står där och ser tomhet, inget syns.
 
Rädslan av att ta klivet frammåt, att ibland våga stå ut när det stormar och bara vänta för svaret säkert kommer. Ta ett djupt andetag och vänta.
 
Jag är påväg in i en ny period av livet, påväg att ta nya beslut och välja nya val i livet. Jag ljuger om jag säger att jag inte är rädd, jag är skiträdd. Kan egentligen inte sätta ord på vad som skrämmer mig så, att misslyckas kanske? eller att jag tar ett beslut som gör att jag mår dåligt.
 
Är det någonannan som känt såhär? dela gärna med dig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0