livet..

Jag skriver inte allt här som jag gör.. bara för att det inte står att jag klämde i mig 3 rostmackor med nutella till frukost så betyder det inte att jag inte äter.. bara för att det inte står att jag varit ute med lucas och cola så betyder inte det att jag inte går ut med dem.. bara för att det inte står här att jag ridit 2 hästar så betyder inte det att mollie och may day vilar...

Jag skriver saker här som jag tycker är viktiga för mig att komma ihåg..
ni får en inblick i mitt liv här vem jag är och vad jag gör, men bakom tangenterna sitter det en människa som gör tusen fler saker än och skriva 10 av grejerna här...
tåls att nämnas.
 
Denna blogg kommer byta riktinig sen när hästen är såld, jag är just nu inte sugen på och rida alls så fort hästen åkt. sorligt kanske? känslokall? nä just nu är jag bara trött på det.. men jag har pratat lite med hästägare att rida lite sen när jag inte har häst. men först vill jag nog vara utan helt.
 
Jag kommer nog istället fylla denna blogg om helt annat, låta er komma lite närmare mig istället för mina djur.. just nu är ni nära bekant med mina djur och mina tankar kring dem och hur jag tränar dem men jag tror jag vill lägga om planen för bloggen..
 
kommer snart släppa vad det kommer handla om, men det finns en plan och jag hoppas ni som följer mig vill följa med på resan i ett nytt liv för jag är påväg in i en ny livsstil och det jag ska skriva om då ska ge power och styrka till andra. Jag hoppas fler kommer läsa och känna igen sig i det som den ska få handla om..
 
frågan är ska jag byta blogg namn? teamsommar var ju jag när jag hade 2 hästar och 2 tävlingshundar, tävlade hela tiden och hade hur många som helst med mig på tävling, nu är det mer me my self and i!
 
let me know!! det är ni som får avgöra så snälla allla! alla! skriv en komentar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0