Mollie

Mollsan har haft lite siesta idag, hon fick skritta ut tillsammans med Fanny på Olle :)
Vi tog sjörundan med lite trav.
 
Hon va väldigt pigg idag vilket var kul och positivt.
 
Sen blev det bad och fix i stallet innan jag blev tvcungen och åka iväg för lucas hade blivit dåligt första kvällen på hans semester :( nåväl så värkar det som han har vattensvans hoppas på det, kommer ge honom rimadyl och lät honom få på sig ett back on track täcke hoppas på att han e bättre i morgon.
 
efter det blev det lite kvällsfodring av de hästar som står inne och då smsa anki att hon ville att jag skulle kolla till rapira eftersom hon reagerat på något bett så åkte till hagen och kollade till hennes häst oxå :)
 
Känner mig som en djurjour som åker runt å kollar av alla djur! haha här om dagen fick jag ju dra av en sne sko med bara händerna å dagen efter det kolla på en häst med ett skärsår.. haha kanske ska bli mitt nya jobb trottsallt!
 
Nä borde sova det är 115 och 120 i morgon! tagga
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0